خرید عمده کشمش جهت صادارت

خرید عمده کشمش در انواع مختلف آفتابی، تیزابی و در طبقه بندی کشمش سیاه و کشمش طلایی و کشمش پلویی و کشمش سبز در گروه بازرگانی رادین رایج شده است و این مرکز تولید کننده توانایی تولید انبوه و صادرات این محصول مهم از خشکبار ایران را دارا می باشد.

خرید عمده کشمش

خرید عمده کشمش

کشمش همان انگور خشک شده است. انگور که همانند برخی از محصولات خاصیت ماندگاری برای فصول مختلف و سالهای متوالی را دارد درکشور عزیزمان به وفور و در انواع مختلفی داریم که نتیجه ی خشک شده ی آن یعنی کشمش نیز به همین ترتیب نام های مختلفی به خود میگیرد.

 

خرید عمده کشمش جهت صادارت

خرید عمده کشمش جهت صادارت

دنیای مجازی و فضای آنلاین شرایطی را برای ما بوجود آورده است که ما بتوانیم به صورت مستقیم کشمش هایمان را به دست مشتری برسانیم.مرکز پخش کشمش مجموعه تولید کننده رادین، انواع کشمش تولیدی خود را به سرتاسر کشورمان ارسال می کند.شما با خرید از این مرکز علاوه بر اینکه بار تازه به دستتان می رسد بلکه با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید کرد

مرکز خرید عمده کشمش بی هسته

مرکز خرید عمده کشمش بی هسته

به صورت کلی مردم ما مایلند از مویزهایی استفاده کنند سیاه بوده و کم دانه و یا بی هسته باشند. این محصولات اگر به صورت طبیعی تولید شوند طرفداران بیشتری خواهند داشت چون همانطوری که می دانید مویزی که به تیزاب آغشته شده است نیز در ایران تولید می شود که مناسب صادرات است.

خرید عمده کشمش تیزابی

خرید عمده کشمش تیزابی

اغلب انگور کاران به نگه داشتن و ماندگار کردن آن برای فصول بعد فکر می کند. در مناطق سرد سیر بخاطر سرد بودن هوا عمل خشک شدن انگور طولانی می شود. برای حل این معضل مردم این مناطق به محصول که همان انگور است روغن سبزه و کربنات پتاسیم اضافه می کنند. به همین دلیل نام محصولی که از این روش به دست می آِید تیزابی نام دارد که یکی دیگر از انواع کشمش می باشد.

فروش عمده کشمش آفتابی

فروش عمده کشمش آفتابی

کشمش آفتابی یکی از انواع کشمش است که همانطور که از نامش پیداست با نور خورشید و زیر آفتاب خشک می شود که در این روش هیچ افزودنی یا ماده ی شیمیایی مضری مصرف نمی شود و محصولی طبیعی ارایه می شود. مدت زمان لازم برای خشک شدن انگور و تهیه ی کشمش آفتابی به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله درجه حرارت، رطوبت، زاویه تابش خورشید که در شهر های خشک و کوهستانی یا معتدل کوهستانی مدت زمانی بین 15 تا 20 روز می باشد.

 

خرید کشمش آفتابی

خرید کشمش آفتابی

چندین فعالیت کننده بازاری در کشور دیدگاه بسیاری از خریداران عمده را نسبت به محصولات ارزان قیمت تغییر داده اند . چون این مجموعه ها تنها محصولات بی کیفیت و ضعیف را با قیمت ارزان به فروش می رسانند که صد در صد این گونه خرید هیچگاه رضایت بخش نمی باشد . مجموعه بازرگانی رادین با مدیریتی که داشته است خود به صورت مستقیم نسبت به عرضه کشمش آفتابی ارزان قیمت می پردازد و منصفانه بودن عملکرد مجموعه رادین همواره برای خریداران شگفت انگیز می باشد .

 

 

قیمت کشمش ارزان

قیمت کشمش ارزان

امروزه با آغاز به فعالیت مجموعه های معتبر و شناخته شده ای همچون رادین در زمینه فروش عمده کشمش و سایر محصولات خشک امکان خریدی امن و آسان برای تمام مشتریان از اقصی نقاط کشور به وجود آمده است . سراسر مراحل خرید اینترنتی از مجموعه رادین اصولی و با تکیه بر استاندارد هایی می باشد و می توان تجربه مطمئنی از خرید عمده کشمش از مجموعه تولید کننده رادین داشت . در هر زمانی و با هر میزان بودجه ای می توانید نسبت به خرید بهترین برند کشمش ارزان از این برند ایرانی اقدام نمایید

 

 

تولید کننده کشمش صادراتی

تولید کننده کشمش صادراتی

یکی از مجموعه هایی که در زمینه تولید بهترین کشمش ایرانی ادعا دارد و توانسته است این ادعا را با تولید با کیفیت ترین محصولات  خدمت تمام مشتریان و خریداران نیز ثابت نماید مجموعه رادین می باشد . تمام ویژگی های مثبت در محصولات تولید گشته رادین جمع گشته است . از جمله َآشکار ترین ویژگی ها می توان به طعم خوش و بسته بندی های مناسب محصولات رادین اشاره کرد . زمانی که بهترین برند کشمش ایرانی به صورت تضمین شده در اختیار خریداران قرار می گیرد لذت خرید برای آنها چندین برابر می شود .

کشمش سبز مرغوب

کشمش سبز مرغوب

کشمش سبز از جمله خوراکی هایی می باشد که از زمان های قدیم بسیار پر طرفدار بوده و مردم از آن برای پذیرائی از مهمانان خود و در شب نشینی ها استفاده می کردند. این محصول علاوه بر طعم بی نظیری که دارد از خواص و فواید بسیاری برخوردار است . یکی از بزرگترین فایده های کشمش سبز این می باشد  که از کم شدن فسفر در بدن انسان جلوگیری می کند ، افرادی که به کمبود فسفر مبتلا هستند از کشمش استفاده کنند تا بیماری آن ها شدت بیشتری پیدا نکند و به همین دلیل است که بیشتر مردم کمبود فسفر بدن خود را از طریق کشمش درمان می کنند.

 

خواص کشمش سیاه

خواص کشمش سیاه

خواص کشمش برای سلامتی شامل رفع یبوست، کم خونی و تب است. کشمش همچنین به افزایش وزن، مراقبت از چشم، مراقبت از دندان و سلامت استخوان کمک می کند . در مورد میوه های خشک مصرف کشمش ضروری است. این خوراکی خوش طعم، مورد علاقه تقریبا همه، به خصوص کودکان است. جهت خرید کشمش مرغوب و درجه یک به مجموعه بازرگانی مراجعه نمایید‌ و خرید لذت بخشی را تجربه نمایید.ر

کشمش سیاه

کشمش سیاه

این نوع کشمش را می توان رایج ترین نوع کشمش خواند.مهم نیست از چه انگوری استفاده می شود،همیشه می توان از انواع انگور با روش های آفتاب خشک و سایه خشک کشمش سیاه تولید نمود.طعم این نوع کشمش بسیار شیرین و کاراملی است و از پخت شیرینی گرفته تا شیره گیری در همه جا کاربرد دارد.کشمش سیاه را در اندازه های مختلفی می توان یافت.

 

انواع کشمش

انواع کشمش

همانطور که در بالا توضیح دادیم کشمش انگور خشک شده است که انواع مختلفی دارد و در نتیجه انواع کشمش از آن تولید می شود که خواص آن نیز کمی متفاوت می شود. در زیر انواع کشمش را نام برده و توضیحی برای هر کدام را می دهیم.

  • کشمش آفتابی یا آفتاب خشک یا پلویی
  • کشمش سایه خشک یا سایه آفتاب
  • کشمش تیزابی
  • کشمش انگوری (طلایی، زرد، گوگردی)
  • کشمش مویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *