خرید قیسی تازه از مجموعه رادین

لذت خرید قیسی تازه و تجربه طعم خوش و بیادماندنی آن را با مجموعه رادین تجربه نمایید. این اطمینان به شما داده می شود که با مشاهده امتیازات و خواص مثبت این محصول تولیدی می توانید خریدهای مجدد انواع خشکبار و آجیل و میوه خشک را از همین مجموعه انجام دهید.

 

قیمت خرید قیسی تازه

قیمت خرید قیسی تازه

کیفیت و ظاهر چشمنواز و طعم عالی و بیادماندنی قیسی های تولیدی این مجموعه موجب شده که قیمت خرید قیسی تازه نیز متناسب با موارد مذکور به مراتب کمتر از سایر مراکز تولید کننده محصول باشد. شما مصرف کننده گرامی می توانید با بررسی ویژگی های ظاهری و عطر و طعم این محصول خرید خود را نهایی نمایید.

 

خرید قیسی تازه از مجموعه رادین

خرید قیسی تازه از مجموعه رادین

قیسی از خشک کردن میوه زردآلو حاصل می شود، این میوه دارای ترکیبات بسیار ارزشمندی می باشد که باعث شده است، بدین روش برای زمان های مختلف سال در دسترس قرار گیرد، ضمن این که قیسی یکی از خشکبار های ضروری به شمار می رود زیرا علاوه بر مصارف آجیلی، کاربرد های گوناگون و متنوعی دارد که دسترسی به آن را پر اهمیت نموده است.

 

قیمت خرید قیسی صنعتی

قیمت خرید قیسی صنعتی

قیسی صنعتی همیشه ارزان تر از تولیدات نسبتاً کیفیت دار و تولیدات درجه یک می باشد و عرف بازار برای معاملات قیسی صنعتی زردآلو به صورت عمده انجام می پذیرد.طعم خوش و ظاهر عاری از ایراد این فرآورده خشکبار موجب شده که قیمت تمام شده این محصول نیز در رنجهای قیمتی متناسب با کیفیت بالای آن تعیین شود

 

خرید قیسی تازه به روش اینترنتی

خرید قیسی تازه به روش اینترنتی

امروزه با گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک و تمایل مردم به انجام خرید و فروش ها و معاملات آنلاین ، این مرکز فروش عمده آنلاین این امکان را برای متقاضیان خرید فراهم نموده تا با بررسی ویژگی های محصول و پی بردن به خواص بی شمار آن و تاثیر قابل توجه آن بر روی سلامتی انسان یک محصولی درجه یک و قابل ارائه به بازار عمده فروشان را ارائه دهد.

خرید قیسی تازه به صورت عمده

خرید قیسی تازه به صورت عمده

استقبال از فروش بی سابقه محصولات آجیل و خشکبار از مجموعه بازرگانی رادین موجب شده که این شرکت از میزان فروش خوبی برخوردار شده و روز به روز بر آمار فروش این مجموعه افزوده شده و قیمت خرید قیسی با کاهش چشمگیری نسبت به فروش خرده و تناژهای پایین این مجموعه روبه رو شود.

 

 

تولید کننده قیسی

تولید کننده قیسی

 

برای خرید قیسی زردآلو به صورت عمده و با قیمت مناسب بهترین راه مراجعه به مراکز فروشی می باشد که به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه محصولات خود را به فروش می رسانند. شرکت رادین به عنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع قیسی محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت دست اول به فروش می رساند. قیمت ارزان محصولات رادین موجب شده تا بسیاری از خریداران این محصول از مجموعه رادین خریداری کنند .

 

خرید قیسی صادراتی

خرید قیسی صادراتی

 

فروش عمده قیسی صادراتی موجب می شود تا تمامی خریداران به این محصولات دسترسی داشته باشند. مرکز فروش عمده رادین در تبریز محصولات خود را با شرایط عالی به شهر های مختلف کشور پخش می کند. این محصولات با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می شوند . خریداران با مراجعه به مرکز فروش اینترنتی رادین می توانند از شرایط عالی فروش این مجموعه بهره مند شوند و بهترین محصولات را با قیمت عالی خریداری کنند .

 

 

صادرات قیسی زردآلو




صادرات قیسی زردآلو

 

فروش عمده قیسی زردآلو از طریق مرکز فروش رادین امکان پذیر است. محصولات رادین کیفیت و قیمت عالی دارند. و روز به روز بر تعداد متقاضیان محصولات این کارخانه افزوده می گردد. مجموعه بازرگانی رادین با استفاده از تجهیزات پیشرفته و همچنین تیم حرفه ای و کادر مجرب فروش عمده قیسی زردآلو را بر عهده دارد و این مسئولیت را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. به همین دلیل مورد اعتماد بسیار از مشتریان قرار گرفته است .

 

 

قیسی زردآلو درجه یک

قیسی زردآلو درجه یک

قیسی حالتی از میوه زردآلو می باشد که طعم شیرینی و خوشمزه دارد و از طرفداران زیادی در کشور برخوردار است. این محصول بیشتر در منطقه آذربایجان تولید می شود و دارای خواص و فواید بسیار زیاد برای بدن می باشد. برای خرید قیسی زردآلو درجه یک و اعلا می توانید به مرکز رادین مراجعه کنید و این محصول را با بسته بندی های مناسب در حجم دلخواه خریداری کنید. بسته بندی محصولات رادین متنوع می باشد و در اندازه های مختلف ارائه می شود .

 

 

قیسی سیاه 

 

قیسی سیاه 

قیسی سیاه بسیار خوش طعم و لذیذ می باشد و از آن می توان به صورت خام و یا در تهیه مربا استفاده نمود . صادرات قیسی سیاه رادین به کشور های زیادی انجام می گیرد. قیسی سیاه از مهم ترین خشکبار های ایرانی می باشد که توسط کارخانه رادین در مقادیر زیادی تولید می شود. قیسی سیاه به دلیل طعم مطلوب و خواص بسیاری که دارد از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است. قیسی سیاه خشک از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و به همین دلیل دسترسی به این محصول در تمام طول سال به سادگی امکان پذیر می باشد .

 

طرز تهیه قیسی

طرز تهیه قیسی

برای درست کردن قیسی زردآلوهایی را که رسیده و نرم شده اند جدا کرده، به خوبی و آهستگی می شویند و در صافی های بزرگی قرار می دهند تا خشک شده و هیچ آبی بر بدنۀ آنها باقی نماند. سپس زردآلو ها را از خط وسط باز کرده و هستۀ آنها را جدا می کنند. بعد ورقه های زردآلو را در سبد می گذارند و در فضای باز قرار می دهند تا بعد از چند روز خشک شده و قیسی حاصل شود.

 

تفاوت قیسی و برگه زرد آلو

تفاوت قیسی و برگه زرد آلو

 

برگه زردآلو: اصطلاحاً به لپه های خشک شده و بی هسته زردآلو برگه گفته میشود.برگه زردآلو به این صورت تولید میشود که زردآلو را به دو نیم میکنیم و هسته آن را جدا میکنیم و سپس آن را خشک میکنیم.

قیسی: زردآلو خشک شده ای میباشد که هسته آن بیرون آورد شده و به جای آن مغز گردو یا همان مغز زردآلو گذاشته میشود و خشک میشود در مواقعی هم قیسی بدون مغز هم تولید میشود.

 

 

1 دیدگاه در “خرید قیسی تازه از مجموعه رادین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *