خرید عمده قیسی درجه یک

مجموعه تولیدی رادین به عنوان بزرگترین مرکز خرید عمده قیسی درجه یک توانایی این امر را دارد تا به عنوان یکی از بهترین و خوش سابقه ترین مراکز تولید کننده و صادر کننده انواع خشکبار محصولی درجه یک و ارگانیک را تقدیم حضور مشتریان نماید.

خرید آنلاین قیسی زرد آلو

خرید آنلاین قیسی زرد آلو

شرکت بازرگانی رادین با ارائه  قیمت انواع برگه قیسی در سطوح ارزان و به عنوان مرکز خرید آنلاین قیسی زرد آلو توانایی این امر را دارد تا با تشکیل کانال های اجتماعی مجازی و ایجاد وبسایتهای اینترنتی ، انواع محصولات تولیدی خود را در معرض فروش آنلاین قرارداده و پس از بررسی ویژگی های محصول و حصول اطمینان از بهداشتی و استاندارد بودن آنها تجربه یک خرید آنلاین را برای بازدید کنندگان وبسایتها و اعضای کانالها، امکان پذیر نماید.

خرید عمده قیسی درجه یک

خرید عمده قیسی درجه یک

تیم رادین با تعیین قیمت انواع برگه قیسی در رنج ارزان به عنوان خریدار قیسی از یک سو و فروشنده قیسی از سوی دیگر در سرتاسر شهرهای ایران در زمینه خرید و فروش انواع میوه خشک به خصوص قیسی دودی ، قیسی آفتابی ،قیسی درجه یک صادراتی و… فعالیت مینماید.اگر قصد خرید و فروش انواع قیسی و یا استعلام قیمت قیسی دارید با مشاورین و کارشناسان ما در بخش فروش و پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.

صادرات قیسی زردآلو

صادرات قیسی زردآلو

خشکبار رادین در زمینه خرید و فروش انواع قیسی و برگه زردالو فعالیت می کند ،کیفیت درجه یک و مرغوب قیسی های تولید شده توسط این مجموعه موجب استقبال از فروش عمده و در تناژهای بالای این محصول شده است و این اطمینان به شما داده می شود تا با یک بار خرید و پی بردن به طعم عالی این محصول و کاربرد فراوان آن ، مجددا خریدهای آتی خود را از این مجموعه انجام خواهید داد.

خرید اینترنتی قیسی ارزان

خرید اینترنتی قیسی ارزان

درمجموعه رادین با توجه به این امر خرید عمده قیسی رادین با اعمال تمامی تخفیفات به مرحله نهایی می رسد . جهت خرید این محصول با ما تماس حاصل نمایید. تنها یکبار امتحان محصولات این تولیدی کافیست.

 

 

قیمت قیسی زردآلو

قیمت قیسی زردآلو

امروزه قیمت گذاری بر روی محصولات بسیار مشکل می باشد و تولید کنندگانی همچون مجموعه بازرگانی رادین که همواره نسبت به قیمت گذاری توجه ویژه ای نشان می دهند سعی می کنند تا بدون هیچ گونه افزایش قیمتی و حتی پایین تر از قیمت کارخانه ای محصولی همچون قیسی زردآلو را خدمت خریداران عرضه نمایند .استعلام قیمت قیسی زردآلو به صورت مستقیم از طریق ارتباط اینترنتی با مشاوران فروش مجموعه ممکن می باشد پس دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفتر فروش مجموعه نیست .

 

خرید قیسی زردآلو

خرید قیسی زردآلو

مجموعه هایی همچون مجموعه بازرگانی رادین که دغدغه اصلی خود را تولید و عرضه بهترین محصولات خشکبار در کشور می دانند و کم ترین توجهی نسبت به منافع خود ندارند و همواره با ایجاد موقعیت های تخفیفی امکان خرید قیسی زردآلو را با ارزان ترین قیمت به وجود می آورند قابل اعتماد هستند و می توانند به عنوان مرکزی دائمی برای خرید تبدیل گردند .مشتریانی از کشور های مختلف دنیا نیز از قیسی زردآلو رادین خریداری می نمایند و تمام محصولات خریداری شده توسط این  مشتریان به صورت مستقیم جهت صادرات بسته بندی می گردند .

 

 

 

تولید قیسی زردآلو

تولید قیسی زردآلو

بر اساس خواستگاه مشتریان مجموعه بازرگانی رادین بیشترین حجم قیسی زردآلو را تولید می نماید .افزایش میزان تولید این محصول در فصل های سرد سال بیشتر قابل مشاهده است چون قیسی زردآلو محصولی است که جهت پختن انواع آش های لذیذ محلی از آن بهره گرفته می شود و در اکثر خانه ها در شب نشینی ها به همراه دیگر میوه های خشک و مغز های آجیلی مصرف می شود .هیچ مجموعه ای به اندازه مجموعه بازرگانی رادین رعایت اصول و استاندارد ها را در زمان تولید قیسی زردآلو مهم تلقی نمی کند .

 

زردآلو قیسی سیاه

زردآلو قیسی سیاه

اگر با طعم زردآلو قیسی سیاه مجموعه رادین َآشنا شوید مطمئنا این مجموعه را به عنوان مرکزی دائمی برای خرید برخواهید گزید .زردآلو قیسی سیاه به شیوه ای متفاوت تر از زردآلو قیسی معمولی تولید می گردد .از زمان های گذشته در اکثر خانواده ها مربای زردآلویی که از طریق بهره گیری از زردآلو قیسی سیاه تولید می گشت بیشترین محبوبیت را داشت چون طعم مربایی که از این محصول حاصل می شود بی نظیر می باشد .

 

 

 

روش تولید قیسی

روش تولید قیسی

قیسی از میوه زردآلو تولید می گردد به این صورت که میوه زردآلو را پس از شستن و هسته گیری با روش های صنعتی و سنتی خشک می نمایند و محصول مورد نظر به دست می آید. از انواع قیسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیسی آفتابی
  • قیسی گوگردی
  • قیسی طلایی
  • قیسی سیاه
  • قیسی تیزآبی
  • و غیره…

قیسی از خواص بی شماری برخودار می باشد. این محصولات از ویتامین های متعددی چون A, E, B و … تشکیل شده و می توان آن را منبع غنی از پتاسیم، فسفر ، آهن و … دانست.برگه زردآلو و دیگر برگه ها علاوه براین خواص بیشمار دارای طعمی فوق العاده بوده و بسیاری از افراد آن را نه به خاطر خاصیت بلکه به دلیل طعم مصرف می کنند.

خواص قیسی چیست

خواص قیسی چیست

همچون سایر میوه‌های خشک، قیسی نیز حاوی مواد مغذی بسیاری همچون فیبر رژیمی، ویتامین سی، ویتامین آ ،بتاکارون ،آهن ، پتاسیم و…است. مصرف 3 عدد قیسی انرژی حدود 50 کالری را فراهم می‌آورد. میوه جات خشک شده ماندگاری طولانی مدت دارند و در تمام سال در دسترس می‌باشند. این امر باعث گشته تا مصرف میوه‌جات خشک در بین مردم عمومیت پیدا کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *