کارخانه تولید قیسی

کارخانه تولید قیسی رادین مفتخر است که انواع این محصول را با کیفیت و بسته بندی مطلوب به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه عرضه می کند و به سراسر کشور و نیز سایر کشور های جهان ارسال می کند . برای خرید این محصول می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید .

فروش قیسی عمده

 می توان در سایت اینترنتی این مجموعه که معتبر ترین مرجع برای خرید می باشد اطلاعاتی در مورد انواع قیسی مشاهده نمود . فروش قیسی زردآلوعمده در این مجموعه از دیر باز مورد استقبال قرار گرفته است . ثبت سفارشات مشتریان در هر زمانی پذیرفته می شود و ما شاهد بهترین عملکرد مجموعه رادین در زمینه خدمت رسانی به مشتریانی هستیم که از هر نقطه کشور نسبت به خرید اقدام می نمایند .

 

کارخانه تولید قیسی صادراتی

   کارخانه تولید قیسی

مجموعه بازرگانی رادین قدم های بزرگی در زمینه تولید قیسی و سایر محصولات آجیل و خشکبار برداشته است . این مرکز بزرگ توانسته است بر اساس ملاک های ذهنی که تمام مشتریان در حین خرید بدان توجه نشان می دهند عملکرد خود را پیش برد . می توان تولید قیسی را در این مجموعه بزرگ با شیوه تولید در سایر مجموعه ها و کارخانه های تولیدی مقایسه نمود . مواد اولیه و میوه هایی که برای این محصول استفاده می شوند بهترین و اعلاترین  می باشند .

 

سایز بندی قیسی 

سایز بندی قیسی 

جدول سایز بندی قیسی صادراتی به شرح تصویر زیر می باشد . این قیسی ها معمولا به صورت سورت شده و یا فله ای در قوطی های 5 کیلویی جاگذاری می شوند. البته لازم به توضیح می باشد که نحوه بسته بندی و چیدمان می تواند بر اساس درخواست مشتری تغییر یابد در جدید ترین بسته بندی های رادین وزن های 200 گرمی ، 400 گرمی ، 800 گرمی و یک کیلویی و 5 کیلویی و 10 کیلویی نیز لحاظ شده است.

 

خرید قیسی صادراتی

خرید قیسی صادراتی

مهم ترین و اساسی ترین موضوع در حین خرید قیمت نهایی محصولات می باشد . مشتریان مجموعه بازرگانی رادین نیز بدین موضوع توجه نشان می دهند و همواره تمایل دارند محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنند. بدین منظور تمام مشتریان پیش از خرید نسبت به دریافت لیست قیمت قیسی برند رادین اقدام می نمایند تا راحت تر بتوانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند . قیمت ارزان محصولات رادین دلیل بر بی کیفیت بودن آنها نیست‌.

 

 

کارخانه قیسی صادراتی

کارخانه قیسی صادراتی

مجموعه بازرگانی رادین که در زمینه صادرات محصولات خشکبار کاملا حرفه ای عمل می نماید در کارخانه قیسی صادراتی با تولید و بسته بندی مرغوب ترین و درجه یک ترین قیسی زردآلو و صادرات آن به کشور های مختلف دنیا نظرات مشتریان خارجی متعددی را نسبت به محصولات تولید گشته در کشور ایران تغییر داده است .تمام سفارشات در مجموعه بازرگانی رادین ثبت می شود پس از هر کشور دنیا   می توانید نسبت به خرید این محصول به صورت عمده اقدام نمایید .

 

فروش قیسی زردآلو

فروش قیسی زردآلو

پشتیبانان فروش مجموعه بازرگانی رادین پاسخ گوی تمام مشتریان هستند این افراد تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا با جلب اعتماد مشتریان بهترین محصولات خشکبار را خدمت آنها ارائه دهند . بازار فروش قیسی زردآلو در این مجموعه بازرگانی بسیار داغ است و علی رغم این که دفتر فروش مجموعه بازرگانی رادین در شهر تبریز است اما افرادی از شهر ها و کشور های مختلف می توانند به شیوه ای اینترنتی نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایند و بدون مراجعه حضوری سفارشات خود را ثبت نمایند .

 

 

 

 

قیمت قیسی زردآلو

قیمت قیسی زردآلو

امروزه بسیاری از عوامل بر قیمت نهایی محصولات تاثیر می گذارند .قیسی زردآلو نوعی از میوه خشک شده می باشد که معمولا در مقایسه با سایر انواع میوه های خشک بیشتر محبوب ایرانیان می باشد و متناسب با ذائقه و سلیقه آنها است .معمولا قیسی زردآلویی که از بازار و از واسطه های موجود در بازار خریداری شود قیمت چندان مقرون به صرفه ای ندارد و تنها راه بهره مندی از سود بالا حاصل از فروش قیسی زردآلو خرید مستقیم و بدون واسطه حجم چند تنی قیسی زردآلو از تولید کنندگان ایرانی می باشد .

 

قیسی زردآلو صادراتی

قیسی زردآلو صادراتی

قیسی زردآلو صادراتی به شیوه های مختلف در مجموعه بازرگانی رادین تولید می گردد .بسیاری از مشتریان خارجی با بررسی های مختلفی که داشته اند این موضوع را دریافته اند که تا چه اندازه خرید قیسی زردآلو صادراتی از مجموعه بازرگانی رادین مقرون به صرفه می باشد .با توجه به قیمت بالای ارز بین المللی توان مشتریان خارجی برای سفارش قیسی زردآلو صادراتی و سایر محصولات خشکبار بالاست و میزان رضایت خاطر بالای آنها از درجه کیفی قیسی موجب گشته است که سالیانه حجم بالایی از این محصول را در مجموعه رادین سفارش دهند .

 

معیار شمارش و تعداد قیسی

 

معیار شمارش و تعداد قیسی 

برای اینکه بیشتر مشتریان صادراتی انواع سایز بندی قیسی را مشخصات جزیی درخواست می نمایند گروه بازرگانی رادین تدابیری را اندیشیده است تا با چیدمان مرتب و جایگذاری انواع قیسی در بسته بندی های مخصوص خود انواع سلایق و درخواست های مشتریان را تحت پوشش قرار می دهد و تاکنون توانسته است انواع تقاضا ها را پاسخ گو باشد.

 

 

خاصیت قیسی زردآلو

قیسی زردآلو صادراتی

امروزه تمام محصولات خشکبار و طبیعی به صورت کاملا تخصصی توسط متخصصان تغذیه بررسی می شوند و میزان فواید و خواص آنها مورد بررسی قرار می گیرد .بررسی های حاصل نشان می دهد که خاصیت قیسی زردآلو برای سلامتی جسم و روح مفید و سود مند می باشد .جهت افزایش حافظه از قیسی زردآلو بهره گرفته می شود مصرف روزانه قیسی زردآلو موجب می شود که از بروز هر گونه مشکل گوارشی  جلوگیری به عمل آید .

انواع قیسی خوشمزه

انواع قیسی خوشمزه

در میان مردم کشورمان، قیسی زردآلو یکی از محبوب ترین محصولات خشکبار می باشد که نه تنها ویتامین ها و مواد معدنی موجود در زرد آلو را دارا می باشد، بلکه طعم آن نیز بسیار شیرین، خوشمزه و یادآور فصل تابستان و رسیدن زرد آلوهاست. اگر از خریداران عمده این محصول هستید، می توانید برای خرید قیسی زردآلو با کیفیت و مقرون به صرفه همراه با بسته بندی های زیبا و به صورت بهداشتی برند رادین را انتخاب کنید . محصولات رادین از لحاظ طعم و مزه بسیار عالی هستند و طرفداران زیادی دارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *