خرید آجیل خام با قیمت باورنکردنی

خرید آجیل خام و پسته شور زعفرانی با قیمت باورنکردنی موجب شده تا با استقبال بی نظیر خریداران رو به رو شود. ارزش غذایی آجیل خام بسیار بالا تر از آجیل های نمکی می باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در رابطه با خرید و انواع آجیل خام کسب نمایید.

آجیل شور یا آجیل خام؟

طعم شیرین و شور انواع آجیل و خشکبار برای ما بسیار دلچسب می باشد. آجیل از خواص بی شماری برخودار می باشد اما اختلاف نظر های زیادی در رابطه با ارزش غذایی آجیل شور و خام وجود دارد که در ادامه مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.

آجیل

آجیل شور به دلیل اینکه نمکی است و مدت زمان زیادی تفت داده شده است از طعم بی نظیری برخوردار می باشد اما خواص آن نسبت به آجیل خام کمتر است علت این امر آن است که در هنگام تفت دادن با حرارت درصدی از ویتامین ها از بین می رود به همین سبب آجیل خام از خواص بی شماری برخوردار می باشد.

آجیل

تولید آجیل با حفظ مواد مغذی

رادین تمامی آجیل های تولید شده و پسته شور امروز خود را چه در نوع شور و چه در نوع خام با حفظ مواد مغذی از جمله: ویتامین ها، فیبر و سایر ترکیبات آن تولید و محصول نهایی را به بازار عرضه می نماید. کافیست یکبار کیفیت محصولات ما را بسنجید تا مشتری همیشگی و ثابت ما شوید.

آجیل

خرید و فروش آجیل

خرید آجیل خام با قیمت باورنکردنی را از ما بخواهید. رادین به مدت یکماه محصولات خود را با قیمت های استثنایی به فروش می رساند. چنانه قصد خرید انواع آجیل و خشکبار را داشتید با ما تماس حاصل نمایید تا بهترین ها را برایتان تولید و ارسال نماییم.

آجیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *