خرید آجیل شب یلدا به روش آنلاین

 

با خرید آجیل شب یلدا و پسته شور زعفرانی از مجموعه رادین می توانید شب یلدای خاطره انگیزی را تجربه نمایید. آجیل شب یلدا، مخلوطی از انواع مغزهای خام و خشکباری است و همین موضوع بر ارزش تغذیه ای آن می افزاید. در واقع شاید بتوان گفت آجیل شب یلدا در حالت سنتی خود، آجیل چهارمغز بوده است .

مرکز خرید عمده آجیل شب یلدا

مرکز خرید عمده آجیل شب یلدا

لازم به توضیح می باشد که اساس کار مجموعه تولید کننده رادین بر مبنای فروش عمده و در تناژ های بالا می باشد. از این رو بیشتر مشتریان این مجموعه آجیل فروشی ها ی فعال حاضر درسراسر کشور و همچنین مراکز خرید و تجاری موجود در کشورهای خارجی می باشد که با روئیت کیفیت مثال زدنی محصول خرید های عمده خود را از این مرکز انجام می دهند.

خرید آجیل شب یلدا به روش آنلاین

خرید آجیل شب یلدا به روش آنلاین

در شب های نزدیک به شب یلدا به دلیل تقاضای زیاد مردم، مرغوبیت و کیفیت آجیل و خشکبار نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. از این رو پیدا کردن برند و محصولی مطمئن  که بتواند محصولی باکیفتی با قیمتی معقول و به صرفه عرضه کند، کار دشواری است. از این رو مجموعه رادین به منظور حفظ رضایت مشتری، روشی راحت و آسان را به مشتریان خود در سرار کشور عرضه کرده و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به مشتریان خود این امکان را می دهد علاوه بر خریداری محصولی با کیفیت، دیگر درگیر شلوغی و ترافیک نشوند.

مرکز خرید آجیل چهار مغز

مرکز خرید آجیل چهار مغز

یکی از معروف ترین آجیل های شب یلدا آجیل چهار مغز است که ترکیبی از پسته شور امروز، فندوق، بادام درختی و بادام هندی است. این مغزها به دلیل طبع گرمی که دارند مناسب ترین خوراکی برای شب های سرد زمستان هستند چراکه هم وجودمان را گرم نگه میدارند و هم مهمانی را گرم و صمیمی می کنند.با خرید آجیل شب یلدا از مجموعه رادین میتوانید تجربه یک شب بیاد ماندنی و معنوی خاصی را خلق کنید.

آجیل شب یلدا چیست؟

آجیل شب یلدا چیست؟

آجیل شب یلدا در اصل همان آجیل ساده است ولی تفاوت هایی دارد .آجیل ساده معمولا شور بوده و دارای خشکبار شیرین نمی باشد ولی آجیل شب یلدا شیرین بوده و بغییر مغز ها خشکباری از قبیل توت خشک ، برگ زرد آلو ، کشمش ، گردو ، انجیر خشک و . . . نیز استفاده می شود .ایرانیان اصیل بر این باورند بدون حضور آجیل شب یلدا (به عنوان نماد جشن یلدا) جشن یلدا کامل نیست.

 

ویژگی های آجیل شب یلدا

ویژگی های آجیل شب یلدا

به طور کل آجیل به عنوان سالم ترین تنقلات شناخته شده است و دارای فیبر بسیار بالاست و در درمان بسیاری از بیماری ها از قبیل چاقی ، یبوست ، انواع سرطان ها از جمله سرطان روده و معده موثر است . همچنین آجیل دارای انواع و اقسام ویتامین های گروه B و E ، کلسیم ، روی ، پتاسیم و فسفر ، منیزیم ، ویتامین A و پروتئین است که وجود این مواد در بدن موجب تراکم استخوان ها و جلوگیری از ریزش مو و چین چروک پوست ، افزایش قدرت بینائی ، درمان افسردگی و رفع خستگی و گرفتگی عضلات می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *