صادرات انواع آلو خشک

صادرات انواع آلو خشک با طعم و کیفیت مطلوب جهت ارسال به کشورهای مختلف در نظر گرفته می شود. آلو خشک از گذشته جزو اقلام صادراتی کشور به شمار می رفته است و بسیاری از افراد با انتخاب این شغل توانسته اند درآمد مناسبی را برای خود بدست آورند.

خرید انواع آلو خشک

 

آلو خشک دارای انواع مدل های متنوعی از جمله آلو برغانی،قطره طلا، سیاه، سانتریزه، بخارا و… می باشد. که هر کشوری بنا به ذائقه خود نوعی از آن را سفارش می دهد که انتخاب بسیاری از کشور آلو بخار خشک می باشد. از جمله کشورهای که مشتری پر و پا قرص آلو ایران می باشند هند، امارات متحده عربی، پاکستان، عراق و… می باشند. با اهمیت دادن به کیفیت محصول و رعایت معیارهای صادراتی کشورهای هدف می توان گام های موثری را در زمینه صادرات آلو برداشته و سهم خود را در بازارهای جهانی به درصدهای بالاتری ارتقا داد.

صادرات انواع آلو خشک به نقاط مختلف دنیا

صادرات انواع آلو خشک

 

برای اینکه بتوان در صادرات این محصول پر ارزش موفقیت بالایی بدست آورد باید توجه ویژه ای به کیفیت و بسته بندی آن نمود تا از این طریق جذابیت بیشتری را برای جلب محصولات ایرانی در بازارهای خارجی بدست آورد. روسیه امروزه بستر مناسبی برای صادرات در همه ی زمینه ها مخصوصا خشکبار می باشدشرکت آجیل و خشکبار رادین سایت های اینترنتی معتبری تعبیه کرده تا خریداران به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را پس از بررسی قیمت و کیفیت تهیه و خریداری نمایند.

قیمت انواع آلو خشک

صادرات انواع آلو خشک

قیمت و کیفیت انواع آلو خشک همان ابتدای خرید مورد توجه قرار می گیرد. انواع آلو خشک که ارائه می شوند باید کیفیت مطلوب و قیمت مناسب و ارزان داشته باشند تا از فروش بیشتری برخوردار شوند. خرید به صورت مستقیم از کارخانه رادین مزایای زیادی برای خریداران عمده دارد. خریداران با این روش خرید علاوه بر اینکه این محصولات را با قیمت درب کارخانه خریداری می کنند به کیفیت و مرغوبیت محصول اطمینان دارند. شما میتوانید با مدیر فروش مجموعه رادین خشکبار تماس حاصل فرمایید و از آخرین قیمت های انواع آلو خشک مطلع شوید.

 

 

مرکز خرید انواع آلو

 

صادرات انواع آلو خشک

مرکز خرید اینترنتی رادین انواع آلو خشک را به اقصی نقاط کشور عرضه می کند. طریق سفارش و خرید انواع آلو خشک به صورت اینترنتی بسیار آسان و راحت می باشد. تنها کافی است پس از انتخاب محصولات مورد نظر خود نسبت به اطلاع از قیمت آن ها اقدام نمایید و آن ها را در حجم مورد نیازخود خریداری کنید. همچنین خرید به صورت اینترنتی موجب کاهش قیمت ها می شود. افراد به صورت اینترنتی می توانند بدون واسطه و از خود تولید کننده انواع آلو خشک را با قیمت ارزان خریداری کنند.

فروش انواع آلو

صادرات انواع آلو خشک

امروزه یک تولید کننده زمانی شناخته می شود که محصولات خود را با کیفیت عالی و قیمت ارزان ارائه دهد. ارزان بودن قیمت انواع آلو رادین در کنار کیفیت بالا نسبت به دیگر برند ها سبب می شود تا خریداران بسیاری اقدام به خرید این محصولات نمایند. بنابراین تولید کننده ای که محصولات مرغوب و درجه یک را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه ارائه می دهد به فروش بیشتری دست می یابد. کارخانه رادین جزو معدود تولید کنندگانی است که بهترین و با کیفیت ترین آلو های خشک را با پایین ترین قیمت عرضه می کند.

 

 

 

انواع آلو خشک تبریز

صادرات انواع آلو خشک

 

انواع آلو از جمله محصولاتی خوراکی محبوب می باشند که در شهر های زیادی از جمله شهر تبریز تولید می شوند. به خاطر شرایط آب و هوایی بسیار خوب کوهستانی این منطقه انواع آلو کشت می شود. یکی از معتبر ترین تولید کنندگان انواع آلو خشک در شهر تبریز مجموعه بازرگانی رادین می باشد که به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش انواع آلو خشک مرغوب فعالیت می کند. محصولات رادین با بسته بندی های مخصوص و شکیل ارائه می شوند.

 

 

انواع آلو بخارا

فروش عمده آلو سیاه خشک

 

یکی از انواع آلوهای خشک در کشور آلو بخارا می باشد که طعم شیرین و لذیذی دارد و بسیار خوش رنگ است. از این محصول میتوان برای تهیه چاشنی برخی از غذا ها و خورشت ها استفاده نمود. آلو بخارا سرشار از پتاسیم است و در نتیجه مصرف آن برای افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند بسیار توصیه می شود.

مزایا آلو خشک برای بدن

فروش آلو سیاه

آلو خشک دارای خواص فراوانی است که این خواص نظیر :

  • کاهش کلسترول
  • مفید برای دستگاه گوارش
  • انرژی زا
  • و غیره…

است.

نحوه خشک کردن آلو

فروش انواع آلو

آلو را به دو روش سنتی و مدرن تهیه می کنند. در روش سنتی :

  1. ابتدا آلو ها را شسته
  2. درون قابلمه با مجتوای آب ریخته
  3. روی شعله گاز قرار می دهیم
  4. هنگامی که جوشید و آلو ها کمی نرم شد از روی حرارت برداشته
  5. پس از سرد شدن پوست آلو ها را کنده
  6. آلو ها را درون سینی چیده
  7. در مقابل حرارت مستقیم آفتاب قرار داده
  8. هر 1 الی 2 روز یک بار آلو ها پشت و رو می کنیم
  9. پس از 4-5 روز آلو ها خشک می شود

نکته : آلو ها نباید زیاد نرم شوند در حال پخت بسته به نوع آلو مدت زمان پخت آلو متفاوت است

نکته : روی سینی محتوای آلو تور بکشید تا  آلودگی و گرد و غبار روی آن نباشد.

در روش مدرن آلو ها را با دستگاه ها و تکنولوژی روز خشک می کنند و مدت زمان کم تری به طول می انجامد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *